Tuesday, March 13, 2012

Bluetooth onder windows 7

Bluetooth is normaal erg makkelijk, alleen onder windows 7 niet!
Ik ben nu al 3 dagen bezig om mijn verzinsel werkend te krijgen.
ik wilde dit:
geluid van mijn computer op mijn versterker mmet boxen afspelen zonder draadjes!!!!!!!!

ik kreeg dit:
een stotterend geheel!

wat heb ik gedaan?:
ik heb een logitech wireless adapter gekocht van 30 euri.
dat ding kan bluetooth ontvangen en doorspelen naar de versterker.
ik heb een dell latitude laptop waar een hoop muziek opstaat
en een heel goede buizenversterker met canton speakers en subwoofer.


alles geinstaleerd en stotteren maar, als ik iets aanraakt op de computer hapert het geluid al.
en dat was niet de bedoeling!

het volgende allemaal gedaan:
bluetooth drivers van de dell site gehaald naar mijn service tag.
dus de laatste drivers voo mijn laptop.
gelijk alle verouderde drivers vervangen en dat waren er wat!

de kanalen van mijn router veranderd.

drivers van de bluetooth in compatible mode onder vista laten draaien.

al al het vorige 1000x:)

alle forums gelezen, alle drivers daar besproken geprobeert,
NIETS   HIELP!


ik denk wel dat er iets stoort, of een driver niet goed is, maar op mijn vrouw haar vista laptop draait het probleemloos in 5 min instaleren!
dit is verschrikkelijk!
IKWORDTGEK!!!!


ik ben wel wijzer geworden natuurlijk:)
ik weet nu dat windows drivers veel beter zijn dan de drivers van dell:)
dat idt high definiton drivers verschrikkelijk slecht zijn!
de windows drivers zijn veel uitgebreider!

toevallig kwam ik achter het probleem, maar ik kan het niet verhelpen!
ik sloot de laptop, dus dekseltje dicht.
als ik dat weer open doet, stottert  de audio niet.
hahahahahhaha
dat staat nergens beschreven! in alle 10000 forums niet!, alleeen hier:)
en het werkt echt!

zal wel een conflict ergens wezen, maar waar!















No comments:

Post a Comment